vivo’nun Türkiye’deki marka yüzü ünlü sanatçı Murat Boz
Akıllı telefon bölümünün yenilikçi markası vivo’nun marka yüzü ünlü müzisyen ve oyuncu Murat Boz oldu. Rol aldığı her projede büyük başarılara imza atan Murat Boz ve vivo birlikte uzun soluklu yeni bir yolculuğa çıkar.
Bu yolculukta Murat Boz’un kamera önündeki ilk kampanyası, vivo’nun yeni V29 Serisi için uyguladığı kampanyadır. “Hayat Kutlamaya Değer” kampanya idi. vivo ile çalışmaktan duyduğu memnuniyeti ifade ediyor Murat Boz, “ Dünyada hayranlıkla takip edilen ve sunduğu her teknoloji ile insanların hayatına dokunan akıllı telefon sektörünün yenilikçi markası vivo ile iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyorum. V29 gibi şık tasarıma ve güçlü özelliklere sahip bir telefon serisinin reklam yüzü olarak “Starlight”ını yansıtmak heyecan verici. “Hayat Kutlamaya Değer” sloganıyla, insanlara hayatın zevklerini hatırlattığımız ve geleceğe umutla baktığımız kampanyamız önümüzdeki aylarda farklı sürprizlerle devam edecek.dedi.
amiral gemisi deneyimi vivo V29 Lite ile orta sınıfa geliyor
Vivo, şık tasarımı ve güçlü kamera performansıyla öne çıkan V Serisi ile kullanıcıları yaratmaya, eğlenmeye ve keşfetmeye teşvik ediyor. Yenilikçi ve öncü marka kimliğine sahip vivo, V29 Serisinde bütçe dostu V29 ve V29 Lite modelleri ile kullanıcılara Türkiye’de orta seviye amiral gemisi telefon özelliklerine sahip olma şansı sunacak.
Tasarımı, malzeme kalitesi, kamera yetenekleri ve güncelleme garantisi ile rakiplerinden ayrılan vivo, V29 Serisinde bir unsura imza atarak kavisli ekranı orta segment telefonlara taşıyor. Kavisli ekranı ile kullanıcılara estetik ve konforlu bir deneyim yaşatacak olan V29 Lite, güçlü kamera özellikleri ile segmentine en uygun telefon olmaya aday. Ayrıca vivo, Türkiye’de önemli katkı sağladığı Android Güncelleme taahhüdünü Y36, Y35, Y22s ve V25 modellerinden sonra V29 Lite’ta da sürdürüyor. Ayrıca üç yıla varan Android Güvenlik Güncellemesi garantisi de V29 Lite modelinde kullanıcılara sunuluyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı